PROGRAMY KSIĘGOWE - FINANSE KSIĘGOWOŚĆ DLA FIRM I BIUR RACHUNKOWYCH
W naszej ofercie posiadamy wiele programów finansowo-księgowych, niezbędnych w działalności nowoczenej firmy i biura rachunkowego. Doradzamy wybór oprogramownia do specyfiki działalności firmy Klienta. Dla poniższych programów świadczymy usługi wdrożeniowe, szkoleniowe, przeniesienia danych.
W przypadku użytkownia programów księgowych wraz z modułami sprzedażowo-magazynowymi, płacowymi, itp., tworzymy automaty księgowe znacznie przyspieszające proces księgownia operacji gospodarczych i finansowych.
W naszej ofercie znajdują się takie aplikacje finansowo-księgowe jak:
Moduł zapewnia kompleksową obsługę księgową firmy w zakresie ewidencjonowania dokumentów, księgowania oraz sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących oraz okresowych. Podstawowe funkcje to: Dziennik z możliwością wydzielania sub-dzienników, Ewidencja VAT Zakupu i Sprzedaży, Ewidencja dokumentów, które nie są fakturami VAT (raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty importowe, listy płac, memoriały), Zestawienia sald i obrotów, Rozliczenia z kontrahentami. Program pozwala na ewidencję rozrachunków walutowych wraz z tabelą kursów oraz automatycznym naliczaniem i ewidencjonowaniem różnic kursowych bieżących i statystycznych (na koniec roku)
Firma Soneta Sp. z o.o -producent enova i Stowarzyszenie Księgowych w Polsce 15 października 2009 r. podpisały umowę o współpracy, na podstawie której jest ona dostawcą oprogramowania enova do zarządzania i księgowości dla centrali i wszystkich oddziałów Stowarzyszenie Księgowych w Polsce na terenie całej Polski.
Dostępny jest też system enova Budżet
do obsługi finansowo księgowej jednostek budżetowych. Więcej informacji...
System enova Jednostki budżetowe przeznaczony jest dla jednostek i zakładów budżetowych, które przy księgowaniu na kontach księgowych wykorzystują klasyfikacje budżetową. Oprócz prowadzenia księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości jest możliwość pełnego zdefiniowania klasyfikacji budżetowych wydatków i dochodów z uwzględnieniem części, działów, rozdziałów i paragrafów. Dla każdej klasyfikacji budżetowej istnieje możliwość rejestracji planów budżetowych oraz ich zmian w formie decyzji.
Klasyfikacje budżetowe wydatków pozwalają na księgowanie po stronie kosztów (np. faktur zakupu) i wydatków (np. płatności za faktury zakupu), a klasyfikacje dochodów odpowiednio po stronie dochodów i wpływów.
Rozbudowana sprawozdawczość dostosowana do specyfiki budżetu pozwala na wydruki wymaganych sprawozdań na podstawie zarejestrowanych operacji księgowych. Księgowość budżetowa jest jednym z modułów zintegrowanego systemu do zarządzania i księgowości enova.
Comarch ERP Optima Księga Handlowa
Nowoczesny system komputerowy, który pozwala sporządzać obligatoryjne sprawozdania finansowe, raporty wewnętrzne dla potrzeb kierownictwa, szybko i bezbłędnie otwierać
i zamykać okres obrachunkowy, na bieżąco kontrolować rozrachunki oraz wiele innych funkcji niezbędnych do prowadzenia pełnej księgowości. Jego najważniejszą cechą jest pełna automatyzacja procesu dekretacji dokumentów, usprawniająca w znacznym stopniu pracę działu księgowości.
Użytkownik ma możliwość aktualizacji modułu, która uwzględnia wszystkie zmiany w przepisach prawnych.
WAPRO FAKIR
Nowoczesny program przeznaczony do prowadzenia księgowości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych, usługowych. Może być również z powodzeniem stosowany w jednostkach budżetowych. Charakteryzuje się prostotą obsługi, szybkością i niezawodnością działania. Skutecznie wspomaga prowadzenie ewidencji dokumentów oraz ułatwia analizę wyników finansowych firmy.
INSERT Rewizor GT
Prościutki system finansowo-księgowy dla bardzo małych przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych. Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych i tworzenie list płac.