Na złożonym zamówieniuprosimy o podanie następujących informacji:
Imię i nazwisko osoby zamawiającej,
nazwa zamawianego produktu,
pełna nazwa firmy, adres siedziby firmy, numer NIP,
dokładny adres, gdzie ma być dostarczona zamówiona przesyłka,
telefon do kontaktu z osobą zamawiającą,
adres poczty e-mail osoby lub firmy zamawiającej oprogramowanie.
Po otrzymaniu zamówienia nasz pracownik potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji, skoryguje ew. nieścisłości, poda termin dostarczenia zamówionych towarów, jeżeli nie będzie możliwa ich szybka dostawa. W najczęstszych przypadkach potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest faktura Pro Forma wysłana na adres
e-mailowy zamawiającego.
Formy płatności
W większości przypadków licencje oprogramowania są generowane dla konkretnych podmiotów gospodarczych, dlatego akceptujemy następującą formę płatności: Przedpłata na podstawie faktury Pro Forma.
Po potwierdzeniu złożenia zamówienia wysyłamy na e-mail lub fax zamawiającego fakturę Pro Forma.
Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu lub wpłynięciu środków na nasze konto niezwłocznie wysyłamy zamówiony towar pod wskazany adres, dostarczamy osobiście, lub zamówione oprogramowanie można odebrać w naszym biurze.
Zakup aktualizacji programów Asseco Wapro
Aby zamówić aktualizację oprogramowanua Asecco Wapro lub dowiedzieć się o jej koszcie prosimy o przesłanie na adres mailowy biuro@alatea.pl następujących danych:
1. Posiadane moduły oprogramowania Asseco Wapro i ich numery licencji.