WAPRO FAKIR Prestiż - finanse, księgowość, controlling dla firm handlowych i usługowych
WAPRO Fakir Prestiż ewidencja dokumentów
rejestrowanie wszystkich typów dokumentów, w tym dokumentów walutowych i złożonych,
automatyzacja procesu rejestracji dokumentów poprzez zastosowanie formuł automatycznego dekretowania,
możliwość rejestrowania i automatycznego rozliczania rozrachunków już na etapie rejestrowania dokumentów
przeglądanie i analiza dokumentów w dowolnych układach
możliwość tworzenia własnych klasyfikacji dokumentów lub zapisów
WAPRO Fakir Prestiż rozrachunki
automatyczne, półautomatyczne i ręczne rozliczanie lub kompensacja należności i zobowiązań,
rozliczanie rozrachunków walutowych, wraz z automatycznym tworzeniem dokumentów różnic kursowych,
automatyczne tworzenie dokumentów przelewu, wezwań do zapłaty, czy not odsetkowych oraz naliczanie odsetek,
Komplet zestawień umożliwiających pełną analizę stanu należności i zobowiązań, także w ujęciu historycznym i prognostycznym.
WAPRO Fakir Prestiż księga główna
szybkie i wygodne przeglądanie zapisów, obrotów i sald na kontach księgi głównej i ksiąg pomocniczych,
generowanie kompletu wydruków urzędowych i statystycznych, w tym bilansu, rachunku wyników, dzienników księgowań i innych,
automatyczne zamykanie okresów i lat obrachunkowych wraz ze stosownymi przeksięgowaniami, przeszacowaniami i generowaniem bilansu otwarcia.
WAPRO Fakir Prestiż ewidencja VAT
powiązanie procesu dekretacji dokumentów z ewidencją VAT umożliwiające jednokrotne wprowadzanie informacji oraz kontrolę zgodności kont księgi głównej z rejestrami VAT,
możliwość tworzenia dowolnych zestawień w oparciu o rejestry VAT oraz automatyczne generowanie i drukowanie deklaracji VAT-7,
możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych klasyfikacji zapisów w rejestrze VAT,
pełna obsługa dokumentów importowych i eksportowych oraz dotyczących transakcji wewnątrzwspólnotowych.
WAPRO Fakir Prestiż elementy controllingu
definiowanie, obsługa i rozliczanie centrów kosztowych (MPK) wraz z ich zaawansowaną analizą
planowanie rocznych i częściowych budżetów oraz kontrola ich realizacji
analiza wskaźnikowa – obsługa podstawowych wskaźników odpowiedzialnych za kondycję firmy (wskaźniki rentowności, płynności, aktywności, wydajności i wiele innych) wraz z możliwością śledzenia ich zmian w czasie
zaawansowane raportowanie, w tym integracja z narzędziami zewnętrznymi, takimi jak Crystal Raports oraz MS Excel (tabele przestawne)
wykorzystanie technologii OLAP oraz współpraca z generatorem raportów wielowymiarowych WAPRO Analizy.