Program WAPRO Mag dla Windows (SQL)przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, o różnym profilu działalności. Pozwala na wspomaganie sprzedaży poprzez rozbudowany system wariantów sprzedaży, cenników, upustów, kontrolę zobowiązań i należności. Oprócz tego WAPRO MAG ułatwia analizę przepływu towarowego, poprzez możliwość tworzenia różnorodnych zestawień przychodów i rozchodów towarów w dowolnym okresie.
Wbudowany moduł zamówień (w wariancie BIZNES i PRESTIŻ) pozwala na sprawne zarządzanie zapasami magazynowymi, a moduł rozrachunków i dokumentów finansowych, zapewnia rozliczanie i kontrole stanu płatności w oparciu o raporty kasowe i bankowe. Program WAPRO MAG w linii PRESTIŻ przystosowany jest do obsługi transakcji wewnatrzwspólnotowych oraz transakcji walutowych (sprzedaż/zakup, cenniki walutowe). Dodatkowo w tej linii system zawiera moduł produkcji pozwalający na sprawna kompletacje produktów z użyciem zamienników oraz moduł CRM - prosty w obsłudze mechanizm umożliwiający rejestracje zadań oraz zarządzanie relacjami z klientem.
WAPRO Mag dla Windows (SQL) jest funkcjonalną kontynuacją, dobrze znanej na polskim rynku, wersji DOS-owej programu. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych, bogatych doświadczeń firmy, jako producenta aplikacji biznesowych, z możliwościami jakie daje zastosowanie najnowszych technologii informatycznych.
WAPRO MAG wersje programu
Program WAPRO MAG dostępny jest w czterech wersjach przystosowanych do różnych wymagań:
WAPRO MAG START w tej wersji umożliwia prowadzenie jednego magazynu.
Wersja jednostanowiskowa dla jednego użytkownika.
Współpracuje z WAPRO Kaperem dla Windows.
Wersja BIZNES WAPRO MAG umożliwia pracę z nieograniczoną ilością magazynów i oddzałów. Program pozwala wprowadzić dowolnie wielu użytkowników z możliwością nadawania odrębnych uprawnień do konkretnych funkcji programu.
WAPRO MAG PRESTIŻ w tej wersji pozwala na wystawianie faktur sprzedaży związanych z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi.
Program
przystosowany jest do obsługi transakcji wewnatrzwspólnotowych oraz transakcji walutowych (sprzedaż/zakup, cenniki walutowe, dokumenty SAD). Dodatkowo w tej linii system zawiera moduł produkcji pozwalający na sprawna kompletacje produktów z użyciem zamienników oraz moduł CRM.
WAPRO MAG PRESTIŻ Plus posiada pełną funkcjonalność wariantu PRESTIŻ oraz dodatkowo możliwość samodzielnego tworzenia funkcjonalnych rozwiązań dla indywidualnych potrzeb użytkowników z wykorzystaniem tabel dodatkowych i gniazd rozszerzeń.
WAPRO MOBILE System dla przedsiębiorstw posiadających przedstawicieli handlowych w terenie. Aplikacja zapewnia zdalny i szybki dostęp do informacji niezależnie od miejsca, w którym znajduje się użytkownik. Stanowi też doskonałe narzędzie dla osób zarządzających, umożliwiając lepszy nadzór nad pracownikami.
Komputer z procesorem Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, 600 MB wolnego miejsca na dysku, napęd CD-ROM, karta graficzna SVGA, Windows 98SE, MS-SQL Server w wersji 2000 Desktop Edition
WAPRO Mag BIZNES i PRESTIŻ - Minimalne wymagania sprzętowe
Instalacja jednostanowiskowa
Komputer z procesorem Pentium III 800 MHz, 512 MB RAM, 600 MB wolnego miejsca na dysku, napęd CD-ROM, karta graficzna SVGA, Windows 98SE, MS-SQL Server w wersji 2000 Desktop Edition
Instalacja wielostanowiskowa
Serwer: komputer z procesorem P IV 1 GHZ, 1 GB RAM, 500 MB wolnego miejsca na dysku, napęd CD-ROM, karta graficzna SVGA, Windows 2000 Server, MS-SQL Server 2000
Stanowisko: komputer z procesorem Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 200 MB wolnego miejsca na dysku, karta graficzna SVGA, Windows 98SE
Praca w sieciach
Windows 2000sp4 / 2003 / 2008 / XP sp2 / Vista /Windows 7
Do użytkowania programu WAPRO Mag w komputerach z systemem Vista i Windows 7 wymagane jest posiadanie silnika bazy danych MS-SQL Server 2005/2008.
Zalecane jest posiadanie najnowszych aktualizacji tzw. „service packów” do systemu operacyjnego i silnika bazy danych.
Sprzedaż i magazyn WAPRO Mag - porównanie wariantów
OPIS RÓŻNIC
Liczba magazynów i oddziałów
nieograniczona
nieograniczona
nieograniczona
1
Możliwość pracy w sieci
+
+
+
-
(tylko na lokalnym serwerze jedna baza danych)
Liczba użytkowników
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
dowolna (można nadać uprawnienia w dostępie do wybranych opcji)
1
Współpraca z systemami
F-K
WAPRO FaKir dla Windows
WAPRO KaPeR dla Windows
WAPRO FaKir dla Windows
WAPRO KaPeR dla Windows
WAPRO FaKir dla Windows
WAPRO KaPeR dla Windows
WAPRO KaPeR dla Windows
Zamówienia i analiza zamówień i rezerwacji
+
+
+
-
Przesunięcie międzymaga- zynowe
+
+
+
-
Moduł kompletacji produktów
+
+
-
-
Definiowane zestawienia i raporty w oparciu o Crystall Reports
+
+
-
-
Automatyczny transfer zestawień do Excela, Worda, HTML, TXT, PDF i wielu innych formatów
+
+
-
-
Zestawienia wspierające rozliczanie handlowców / pracowników i monitorujące pracę użytkowników
+
+
-
-
Dokumenty SAD i praca w innych walutach
+
+
-
-
Eksport/ import dokumentów między oddziałami
+
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzyma-
gazynowych i zamówień)
+
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzyma-
gazynowych i zamówień)
+
(w zakresie kartotek asortymentów i kontrahentów, przesunięć międzyma-
gazynowych i zamówień)
-
Definiowalne klasyfikacje dokumentów
+
+
-
-
Kreator zestawień
+
+
+
(z możliwością zapisu do 3 zestawień)
-
Moduł zarządzania aplikacjami klienckimi
+
+
+
-
Generator zamówień do dostawców
+
+
+
-
CRM (uproszczony moduł zarządzania zadaniami oraz kontaktami z klientem)
+
+
-
-
Transakcje wewnątrzwspól-
notowe (UE)
+
+
-
-
Faktury VAT RR
+
+
+
+
Współpraca z kolektorami danych
+
+
-
-
Współpraca z wagami elektronicznymi
+
+
+
-
Współpraca z kasami fiskalnymi
+
+
+
-
Współpraca z drukarkami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych
+
+
+
+
Dodawanie własnych opcji modułów powiększających możliwości programu (operacje dodatkowe)
+
+
-
-
Eksport/import faktur i zamówień w formacie XML zgodnie ze specyfikacją ECOD
+
+
-
-
Tabele dodatkowe - tworzenie własnych tabel do rejestracji informacji dodatkowych w programie, które można wykorzystać potem np. w zestawieniach w Crystal Reports
+
-
-
-
Gniazda rozszerzeń - możliwość łatwego dostosowania do potrzeb indywidualnych użytkownika poprzez modyfikację działania programu i/lub dodawanie nowych funkcjonal- ności (również wykorzystują- cych tabele dodatkowe)